Bloggorka?

   Update: 2010-05-25 @11:41:47    
Nu tog jag en sån där lång pause igen! Jag kan nog inte kalla det bloggtorka dock, snarare datordespise eller kanske bloggorka?. Jag orkar helt enkelt inte slå på datorn efter timmar av tentaplugg! Men nu är den på igen, troligtvis för att jag sitter och pluggar. Seminarium imorgon, två stycken nästa vecka en tenta och sen...slut! Slut på den här kursen och slut på den här terminen. Jag ska minsann lägga på ett kol med den där tentan!

Helgen var halvkul. Lite avrige sådär. Jag gillar inte avrige, jag gillar storslaget vilket är ganska svårt att komma åt! Igår hade jag en trevlig dag ute i solen med gött sällskap av en hop med trevliga vänner! Alexander var här medan mamma Emmelie var på möte och vi hoppade studsmatta och lekte katter med Ebba. Korvgrillning på kvällskvisten och, kors i taket, så lade jag mig ganska tidigt. Nu ska jag plugga färdigt och sen ska jag ta mig en dusch. På eftermiddagen åker jag och Mallan till Källbotten och hälsar på min kära tremänning och hennes små töser! Det var på tok för längesen nu! Alexander får stå för avskedet!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är avrige?

2010-05-25 » 14:54:52 URL: http://mymiserybusiness.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är ett felstavat engelskt ord serru! Och om du inte kunde lista ut vilket så får du fan skylla dig själv! Moahahaa

2010-05-26 » 10:04:05
Postat av: Pelin

Jag undrar också.

2010-05-26 » 10:38:54
Postat av: Jenny

Average!!! Petitesser!

2010-05-26 » 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: