Och så var dagen förbi

   Update: 2010-01-25 @20:24:28    

Efter mitt förra inlägg gick jag hem till mamsen. Som jag misstänkte så fick jag mig lite gött käk och vet ni vad jag har gjort sen dess? INGENTING! Jag har varit på väg flera gånger upp till lägenheten för att städa men har gång på gång "ramlat" tillbaka ner i soffan igen av olika anledningar. Den första var Unknown Diseases och som väntat så satt jag sedan här och snyftade som en unge. Sen blev det lite kaffe och då fastnade jag framför Elin Kling på förkväll. Efter det så gick jag och mami ut med hundarna och ja, nu sitter jag här.

Jag känner mig dock inte så stressad. Lägenheten är i princip tom och jag har ju hela veckan på mig. Att städa kommer inte ta särskilt lång tid så det är nog ingen fara. När halva dagen har gått åt till plugg så kan man väl unna sig en ledig eftermiddag åtminstone. För att förstärka detta så tänker jag nog ta mig en varm dusch nu och sedan gå hem till Camilla och kika på film. Linda och Alicia är också där och bland allt det hektiska så hinner jag nästan aldrig träffa dem! Ja, så får det bli.
För vem vill inte träffa en sån här goding!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: