Det n:te talet ska bli min vän!

   Update: 2010-01-25 @14:47:35    

Ett seminarium senare och inte är jag klokare för det! Men men det kommer väl förhoppningsvis :D Jag måste helt enkelt gaska upp mig! Jag kan ju inte anta att jag ska misslyckas innan jag knappt har börjat! Vilken inställning va? Det kommer att gå galant! Det har Göteborg sagt ;)

Efter att ha spenderat det mesta av förmiddagen framför en dator i en tom lägenhet så ska jag nu traska ner till mamma, hoppas på att hon tänker bjussa på lite käk och sedan ska jag dra igång med städning av tom lägenhet bland annat. Jag måste även plocka ur hela förrådet. Något jag inte ser fram emot precis. Om jag hade styrkan så skulle jag kasta allt skit som är där nere...men det har jag inte. Jag är en samlerska helt enkelt, en samlerska som har ett litet minne i minsta bokmärke, i minsta lilla skit! Skit också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: