bråktal och blod

   Update: 2010-02-11 @19:46:38    
Närmsta gemensamma nämnare, aritmetik, mönster, taluppfattning. Jag skulle kunna fortsätta i evigheter känns det som men det är iaf en blandning av vad som rör sig i mitt huvud dagarna i ända. Känslorna är blandade måste jag säga. Man känner sig sprudlande glad och nöjd med sig själv när man äntligen förstår men det dröjjer inte länge innan den känslan byts ut mot magont för vad som komma skall. Gaah vad skönt det ska bli när det här är över! Synd bara att det måste avslutas med en fem timmar lång salstenta! Svårt att se fram emot!

Här inne är det en salig tystnad. Är faktiskt förvånad över att folk fortfarande kikar in efter besvikelse på besvikelse. Tack ni hängivna haha nej men matten tar all min energi. Så pass så jag inte ens vill vistas vid datorn om jag inte behöver!

Ikväll tänkte jag ge The Vampire Diaries en chans. Det känns ju lite hyvens måste jag säga. Nån recensent hade ratat serien men jag gillade ju för fan Buffy och vampyrerna så jag håller hoppet uppe! I let you know senare vad jag tyckte! Dubbelavsnitt med start kl 20 på kanal 6

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: