Dagssummering

   Update: 2010-02-13 @23:36:14    

Våran roadtrip blev väldigt lyckad. Camilla ville att hennes son skulle få se en och en annan skoter och kanske nån rallybil. Vi såg skog, snö, sol och...nämnde jag skog? Haha vi har åkt ca sju mil i skogen och det mest levande vi såg, förutom växtligheter, var ett rådjur. Ändå har jag skrattat mig kissnödig och haft sjukt trevligt. Vi hittade troligtvis den brantaste vägen som finns som är bilvänlig och den skulle minsann C upp för. Redan efter bara några meter satt hon och skrek av rädsla för att börja glida bakåt och jag satt bredvid och garvade som en tok. Det som var, om möjligt, ännu roligare var när vi kom upp. Där fanns ett sjukt häftigt hus men inget mer. Ingen väg åt nått håll så det var bara att vända och åka ner igen vilket C inte var så sugen på. Det tog nog en halvtimme där uppe innan hon hade samlat mod nog att våga ta sig nerför haha Jag har dessutom dokumenterat detta minne med bilder så ni ska allt få se paniken sen när jag laddat upp dem på datorn!

Helt plötsligt efter ytterligare några mil i skogen, utan någon som helst förklaring, så rullade vi plötsligt ut ur saxdalen. Där blev det fika vid den frusna sjön och till Aleks stora lycka så var det några grabbar där och sladdade runt med sina bilar. Nästan lika bra som en skoter :) När vi kom hem käkade vi och glodde på en film och nu så ska jag nog sov en skvätt. God natt kära ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: