Hoj Hoj

   Update: 2010-02-19 @10:26:18    

Kikar in en sväng innan jag beger mig. Har nyss varit ute och skottat fram bilen och funderat på hur lång tid det kommer ta för all denna snö att försvinna. Ska vi få lov att ha snö ända in i juni?! Ska snart åka och hämta mamma och sen åker vi mot Borlänge. Är egentligen inte alls lika sugen längre med tanke på att det kommer ta hundra år att ta sig dit och hem i det här vädret men vi får väl hoppas på att plogbilarna gjort sitt! Med min tur så kommer jag troligtvis hamna bakom en sådan och tvinas åka i 50 hela vägen till kupolen. Sanna mina ord!

Ikväll blir det lobby med C och säkert UNDERBAR på det. Kvällen kommer helt klart bli trevlig det är då ett som är säkert! Nu måste jag dock skynda mig lite om jag ska ta mig hem idag igen! ByeBye


Kommentarer
Postat av: Kexxxet

Jag vill också gå på lobbyn och Underbar, om jag är välkommen fortfarande! Nu får det ta och bli april...

Trevlig header förresten!

2010-02-20 » 13:01:51
Postat av: Anonym

Kakan: Ja nu får det verkligen bli april. Då borde du dessuton vara välkommen...då har dem säkert glömt dig hehe

2010-02-20 » 14:35:15 URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: