Det var allt för idag

   Update: 2010-02-19 @00:35:55    
Helvete nu har klockan passerat halv ett! Det innebär att jag har setat uppe i en och en halv timme efter det att jag bestämde mig för att gå och sova! Det låter kanske lite goofy men så är det. När klockan var elva tänkte jag gå och sova men bestämde mig då för att börja grejja med en header ist. och ja, resten vet ni.

Känner mig inte riktigt klar än, fast det gör jag nog aldrig :) men nu ger jag iaf. upp för idag! Jag måste få lite sömn innan det bär av till kuppoli i morrn med mami för lite shopping. God natt ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Det blev ju kanoners Jämpers :)

2010-02-19 » 13:01:29 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: