Dead and gone

   Update: 2010-02-12 @13:45:24    

Dagens seminarium gick sådär bra. Allt, precis allt, jag trott mig förstå rasade inom loppet av en och en halv timme. Men jag förstod det här serni. Jag har hängt med på allt hittills. Det har gått lite för bra med andra ord. Nu lämnar jag genast det ämnet för det står mig upp i halsen och jag mår bokstavligt talat illa! Kan annars bero på den halva chokladkaka jag, som tröst, tryckte i mig alldeles nyss. Vad vet jag?

Mmm och eftersom jag nu tryckte i mig den jävla chokladbiten så blir det snart en promenix som straff. Kusin Memlan kommer hit om en stund så ska vi ta oss en promenad i solen. Solen som annars lyser i sin frånvaro har ju kikat fram lite titt som tätt nu. Är det vår på g? Pepper pepper touch wood!

På söndag är det alla ♥-ans dag (hoho klyschi klyschi) Då ska alla gullipluttpar fira deras kärlek och som singel så anser jag att jag har all rätt att tycka att den är överkomersiell och onödig. Hade jag haft en man (typ Channing Tatum) så hade jag troligtvis förberett en riktigt storslagen afton som det lilla mysmongo jag är men som sagt, det har jag inte och därför tänker jag vara vrång och tycka att dagen på söndag är en märklig dag. Trots denna märkliga dag så kommer jag och fröken Larsson att avnjuta en god middag och ett glas vin för att fira att vi är dem mest nöjda singlarna på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: