Bootcamp for my bootie

   Update: 2010-02-18 @19:46:59    

Gummibandsträningen var effektiv! Jag älskar när nån pushar på och gapar! Jag skulle vilja ha en bootcamp-trainer som står och skriker mig till svett och tårar. Fasen vad härligt jag undrar vad en sån kostar i timmen? En gång i veckan i tolv veckor...sen hoppas vi på lite resultat också. Men om jag kör på med konditionsträningen de övriga dagarna så ska nog det här gå susen!

Nu ska jag käka lite och invänta Vampire Diaries (varje gång jag skriver det ordet så tänker jag "vampyr diarée) sen ska jag även kolla på Susan Boyle dokumentären(?) klockan nio! Måste rappa mig med käket nu då! Några timmar om dagen med↓ vore väl fint?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: