Vatten vatten bara vanlig vattenfestival

   Update: 2010-08-29 @13:15:43    
Det blev ingen hemmakväll igår. Jag var knappt hemma alls faktiskt! Alldeles efter att jag skrivit slöinlägget igår och var startklar för att städa så fick jag ett sms från C som frågade om vi skulle ge oss ut på en ridtur och bygga lite hinder. Och vem vill städa då!?

Det blev inte mycket till hopp för mig och Skrauti dock haha Tritla och C skuttade över de ruttna pinnhindren medan vi vägrade varenda ett :) Men men lika kul för det! Tack C och H för den delen som låter mig hoppla runt på era pållar! Ni skapar höjdpunkterna på mina dagar ska ni veta!

Direkt efter ridturen åkte jag hem till Klirre där hon och Anna hade kockat ihop lite tacos. Vi drog sedan ner på vattenfestivalen och den var minst sagt blöt! Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem! Hade en himla trevlig kväll så tack till alla inblandade!

Nu är jag hemma hos sjuklingen Camilla som jag tvingade komma och hämta mig i natt! :P Sov kvar här och vi har haft en riktigt härligt slö söndagmorgon precis som det ska vara med film och goda smörgåsar! Ska väl snart åka hem och ta tag i den där städningen är jag rädd! Helt klart värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: