Huvudlös..

   Update: 2010-08-27 @21:37:22    
Jag kanske borde göra en header någon dag. Det ser ju faktiskt himla trist och eländigt ut utan.

Vad gör alla en kväll som denna då? Själv sitter jag och dricker kaffe och smaskar Geisha. Gött gött! Är nyss hemkommen från H. Jag och Ebs följde med Camilla och hennes grabbar ner till vattenfestivalen och kikade på lite cross, åkte lite karusell och käkade lite popcorn! Eller, jag åkte ingen karusell. Ebba och Aleks åkte en och Camilla och Niko en annan.

Jag har ju dessutom upptäckt att jag, troligtvis med åldern, har blivit lite livrädd för det mesta. Bland annat karuseller! När vi var på Liseberg i somras skröt jag som bara den när vi stod i ledet till Balder (byggd av tändstickor ish!). Jag var till och med skitmallig för att jag hade åkt den förut..trodde jag! Jag ljög tydligen?! Jag var totalt livrädd och övertygad om att det var min sista stund på jorden! Skitkonstigt! Jag som är så tuff!? 
Ebba var iaf en riktig tuffing fast det snurrade så fort att hela bilden blev ett enda blurr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: