God Afton

   Update: 2010-08-29 @21:35:55    

Söndag söndag..Blåbärspaj och galopp från skritt. Små stjärtar och kärleksfulla filmer. Sandlåda, kloklippning, kaffe och korvstroganoff.En dagssummering där. Och nu sitter jag och "diskuterar" fotboll? Nej, det gör jag inte. Johan kollar på sporten och pratar högt för sig själv..han sa nyss nått i stil med "bla bla bla det är ju helt sjukt". Ja fy ja! Heeelt sjukt svarar jag med min mest intresserade röst! Hm jag undrar vad det handlade om?

Snart blir det film. Söndagsstyle! I morgon är det måndag igen och den här veckan börjar skolan. Måste införskaffa en ny årskalender nu snarast. Mailade kursansvarig i fredags då jag var aningen förvirrad när jag inte hittade nåt schema och svaret jag fick var att vi skulle "bygga" vårt eget schema och välja egna tider för varje delkurs beroende på när det passar oss. Min gamla kalender har lite dåligt med skrivyta så jag behöver nått större! Helst en A4:a till varje dag! 

Nu ska jag ta en lite kissrunda med Mojo och sen dra över till grannen! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: