Dripp Dropp..

   Update: 2010-08-26 @12:33:27    
Allt känns bra skevt just nu! Jag minns liksom augusti som varmaste månaden och värmen höll väl dessutom in i semptember också? Men nu! Nu började jag känna av hösten redan i slutet av Juli utan att överdriva!

För tillfället sitter den lilla filmfantast som jag är och tittar på film. Nån random på tv bara. Livsfarlig med alla filmkanaler måste jag säga. Jag skulle kunna sitta här hela dagarna och helst nu när regnet öser ner!

Snart är helgen här och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på! Vattenfestival inne i stan I believe! Men vad innebär det liksom? Jag var där förra året men minns inget storslaget mer än regn! Ja, även då regnade det!

Nu ska jag ringa my nextdoorneighbour och se om hon bjuder på en kopp kaffe! Sen ska jag fånga dagen, med våld som vanligt! Later..


Kommentarer
Postat av: Chrissie

Minns också förra årets Vattenfestival med regn, regn och lite mer regn..Men å andra sidan..På en vattenfestival ska det väl vara vatten va?



:-)

2010-08-26 » 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: