En gris, En ko, en Anka

   Update: 2010-04-21 @21:58:46    

Dagen idag har varit ganska grå och trist. Det här vädret gör mig galen! Ge mig sommar och sol nu! Fick mig ett gott skratt i ala fall. Var med Angelica "Ankan" Söderlund till piercingtanten i stan. Hon har planerat att ta hål i näsan, eller närmare bestämt i septum om vi skall vara precisa och på ren svenska så vill hon se ut som en liten tjur. I alla fall...detta "ingrepp" gör tydligen mycket ont och Angelica fick en liten tuss papper som hon skulle torka eventuella tårar med. Jag hade behövt den tussen! Jag skrattade så jag kiknade och det smittade av sig på tanten också må ni tro. Den nu mer tjurliknande Ankan skrek som en stucken gris! Vid ett tillfälle vrålade hon till och med "Men nu gör du ju illa mig!!!" Haha vad hade hon trott liksom? Syrran hade sprungit för att ta ut pengar och satt därför ute i väntrummet under denna komiska stund. Hon fick sig dock ett gott skratt hon också. Hon och alla andra därute då Angelica tydligen hördes mer än väl! Fasen att jag inte filmade!

En rolig sak på ett halvt dygn! Jesus så tröttsamt. Det blir ju inte bättre av föreläsningar och litteraturläsningar heller! I morgon ska jag åtminstone få träffa alla små elever och min kära handledare ute på skolan! Det är glädje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: