Torsdag

   Update: 2010-04-22 @11:06:25    

När jag skrev rubriken var jag tvungen att tänka efter?! Men nog är det torsdag allt. Snacka om dagvild. Kom precis hem till madre. Joj ska vara här när jag är på praktiken. Den övriga dagen kommer mestadels att bestå av att läsa roliga böcker. (feel the ironi) men men snart är det over and done with, sommar och jöbb istället. Men helt i min smak! :) Jacobi ringde från Lingon idag. Det visade sig att jag bara behöver ta ut en vecka semester då schemat börjar en vecka senare än jag trodde. Så lite ledig blir jag allt. Inte fel att börja sommaren med en vecka of peace and love heller!

Nu ska jag hoppa i dojjorna snart och traska mot Björkås. Steg steg steg...det blev inte många under Norgevistelsen vill jag lova. Det var på tok för krångligt att skutta runt i bilen under resans/resornas gång. Jag har ju därför inte bidragit med allt för mycket inne på tappa.se. Tur att mina andra små Lingon är hurtiga och knatar på! :) Nääää....hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: