Soliga Söndag

   Update: 2010-04-11 @22:26:52    
Dagen idag har varit härlig! Moder Natur blev tydligen lite skitnödig av mina hot och solen har stått högt på himlen! Började dagen med förmidagskaffe hemma hos Camilla och mina älsklingsgrabbar! Nikola berättade om när mamma C hade åkt vattenrutschbana igår "Hon skrek som en bejbi" haha

Promenaden med grannar och hundar idag var jättetrevlig och Jojo gjorde mig stolt! Han skällde en del i början av promenaden men bara om nån av det andra hundarna tittade på honom haha. Efter en stund blev han tyst och gick lugnt och snällt med. Efter avslutad promenad hämtade vi chinamat som jag smaskade i mig utomhus! Finnemang! På kvällskvisten åkte jag, Hanna och Ebba till Getbo där Mallan bjurra på kaffe. Ebba blev väldigt förtjust i Malins mamma Pirki (Egentligen Birgit men Ebbas ord är lag!) Nu är jag otroligt trött efter mycket frisk luft och solsken! 
Hoppas jag får säga samma sak i morgonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: