En lördag av klass

   Update: 2010-04-10 @22:26:46    

Sitter lite skönt på lut. Ett glas med kall cola på min högra sida och en skål med ostkrokar till vänster. Bara det låter classy men det tar inte slut där vänner. Innan jag tog denna lilla (men dock så meningsfulla ;) bloggpause så satt jag här och pluggade. På en lördag! Jajjemen så är det och helt okej faktiskt då jag ändå inte har något annat som lockar just nu. Lördagar brukar ju vanligtvis spenderas med att döda några hjärceller så varför inte låta dem göra några extra sit-ups emellanåt?

På tal om sit-ups. Som ni läste ovan så består ju inte mina snacks av kalorisnåla gurkstavar precis. Tänk vad karaktären tryter. Jag har dock insett att jag inte är någon banterska! Vanlig mat och motion fubkar här så jag håller mig till det. Schäs doooodles plaseras dock inte under kategorin "vanlig mat" men vad fan...det är ju lördag! Jag kan ju inte vara både smart och nyttig på en lördag. Nån måtta får det ju faktiskt vara.

I morgon hoppas jag på sol! Det hoppas jag visserligen på för all framtid men vi kan ju börja med i morgon i alla fall. Biners (Marina/morbrors fru/granne/hyresvärd) har nämligen fixat så vi ska gå på masspromenad med hundarna. Trevligt trevligt och framförallt nyttigt för Mojo. Han har ju en tendens att arbeta stämbanden av sig så fort han ser en annan fyrbent varelse så all träning med andra hundar är bra träning! Så kära moder natur, vi har varit osams förr så låt oss inte bli det igen. Tack!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh håller med dig! Lördagar är en dag för njutning. Själv njöt jag av en hamburgetallrik och några glas cider. Idag är det plugg för hela slanten.

2010-04-11 » 12:42:04 URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det gjorde du rätt i Hanna! Lite lördagslyx är vi hårt studerande värda! :)

2010-04-11 » 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: