Buhuuu...

   Update: 2010-04-10 @12:30:25    
Jag undrar om det vilar någon förbannelse över mig? Det är nämligen så att jag, vid närmare eftertanke, upptäckt att jag blir enormt skoltrött i samma stund som jag har ett år kvar i skolan. I högstadiet ville jag kräkas på skolarbete i åttan. Samma sak i gymnasiet när jag gick i "tvåan" och nu...jag är nu inne på min femte termin på högskolan, har två kvar vilket är ett år och jag vill bara lägga mig ner och förmultna!

Annars mår ni? Nej, nog med självömkan nu :) Det är inte långt kvar nu till "sommarlov". I vanliga fall brukar jag avlösa skola med jobb men bestämde mig för att utnyttja en av de fördelar som ett fast jobb innebär, nämligen semester! Två veckor utan varken tankeverksamhet eller kraftansträngningar! Vem vet, jag kanske aldrig blir mig själv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: