Välkommen till det nya..!

   Update: 2009-11-29 @11:56:16    
Jajjemen, ut med det gamla och in med det nya var det! Här kommer alltså mina nya funderingar och äventyr knappras ner och det äventyr som står närmast är väl att jag ska flytta! Inom en framtid kommer jag att bo i allas vårat älskade Skeppmora! Mer, och mycket mer, om det kommer senare!

Bloggnamnet då?!

Jaempa ser ju kanske knasigt ut men let's not be so swedish för en stund ;) ae skall läsas som ä, som i jaegermeister ni vet.

Jag har gjort detta förr må ni tro, bytt blogg. Och jag har alla de tidigare gångerna sagt att just den var gången var den sista hähä...så jag säger det väl igen då. Nu är det den sista! ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för sen blir det julskyltning med pappa Johan och Ebbson.

Välkommen åter och hoppas ni får en fin första advent!


lånad och länkad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: