Det vräker...

   Update: 2009-12-15 @11:26:56    
Sitter hemma hos mor och far Eriksson och agerar hundvakt. Madre har dragit till kuppoli med Tina för att inhandla juklappar. Satan i gatan vad det snöar! Vidrigt om man frågar mig men jag antar att det glädjer många människor...och framförallt många barn! Dem är värda snö men vore det inte toppen om det bara snöade över lekparken?! Det vore grejjer det!

Idag har jag sån smärtsam träningsvärk så att det är sjukt. Jag är van att gå och gå och gå men absolut inte att träna muskler! Jag trodde ju knappt att jag hade några. Men det har jag tydligen och nu gör dem ont! Ännu värre blir det väl snart är jag rädd. Dags för träningspass nr 2 om en dryg halvtimme. Vi får väl se om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: