När alla vännerna gått hem..

   Update: 2010-09-06 @22:27:23    
Idag har det varit fullt hus här hemma! Jag, André, Madde, Mamma, Pappa, Janne, Marina, Ebba, Johan, Hanna, Amanda och Johanna på 58 kvadratmeter samtidigt! Lite trångt men ack så mysigt! Mamma blev glad över alla blommor och presenter. Min innehöll en spikmatta och en "stressboll" så nu kan mami slappa gärnet!

Jag och Hanna tog en liten promenad efter vi kikat klart på svenska Biggest Loser ..nu skulle man kunna tro att det var samvetet som slog till efter fikat men vi skulle faktiskt upp till C! ;)

Nu när jag kom hem fanns spår efter gästerna fortfarande kvar i form av en hel hög med disk! Nog för att mamsen ska slippa på hennes birthday men hallå hoho jag har ju tre systrar! Grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: