Slöndag

   Update: 2010-05-16 @11:18:35    
Ännu en vecka är passerad och förbi! Här hemma är det minsann tyst som i graven fast jag har halva gården i folk. Mam och Pap i husvagnen och Angelica och Amanda här inne i huset. Ank ligger här i soffan bredvid och dregglar as we speak. Idag regnar det över Skeppis! Det gjorde det inte igår! Igår var en bra men sävlig dag! Det kan till och med vara så att det var det sävliga som gjorde den bra men jag vet inte..? Solen sken, vi grillade, vi byggde ihop hoppdon och drack iskalla drycker när skymningen föll. (Egentligen lite tidigare än så men det ska ju låta vackert också). Som om vi inte förstod det så hamnade vi i staden igår igen. Det var trevligt trots att jag spenderade långa stunder av kvällen med att fundera på vilka alla var? Jag har tre alternativ. 1.Ludvika har plötsligt blivit något slags "it-ställe" så folk reser flera mil för att festa här. 2.Brägårn har på nått vänster lyckats fått tillstånd att släppa in folk under arton år. 3.Folket i fråga var arton fyllda och jag borde inse min ålder och söka mig nya vägar! Så här i skrift ser nummer tre ganska lovande ut men jag tycker ändå inte att vi ska vara så säkra. Jag tror mer på alternativ ett!

Idag ska jag nog kolla på en film för ovanlighetens skull. I morgon börjar allvaret igen med föreläsning och träff med studiegruppen. Men nu är det inte långt kvar vänner. Några veckor kvar av den här terminen och efter sommaren endast ett år kvar av hela utbildningen! Hallefreakinluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: