When I have inget to do...

   Update: 2010-03-21 @00:34:01    

...I will rhyme for you!

I am kicked out of my house för Amanda and Julia ville stay there
Plutt have helped me alot så jag måste ju vara fair
Har spenderat kvällen hos C with some pizza and Beck
och nu ska jag for you the movie wreck!
Gunvald blir skjuten och trillar ner i ån
men vad som wierdest är att han har en tioårig son(!!)
So, now har jag för er en film förstört
men Gunsan överlevde så ni behöver inte vara hurt!
Inte så myche blögg for a couple off days
har haft fullt upp in many ways
skola, jobb and massor av annat
längtan efter sommar nått så förbannat
No, nu shall I sluta rimma so well
Jag är bara boooored and have nothing to tell

Good night sleep tight if you dream of a kaka så borde du take a bite!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan lika bra som det första... It maked my evening!

2010-03-21 » 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: