Nennus Blubbla

   Update: 2010-03-05 @19:44:03    

Sitter hemma vid mamma och tittar på Färjan. Vilka jävla kanötter det finns! Mmm idag är det fredag. Hade ni missat det? Nej, trodde inte det. Vad gör folk en kväll som denna då? Själv ska jag sitta hemma för ovanlighetens skull. SKönt som bara den. Jag är trött på att pulsa omkring ute nu och göra samma saker hela tiden. Nu får det fan hända nått innan jag vissnar och dör! Det sista var en filmreplik och en väldigt bra sådan.

I morgon fyller fröken fisbubbla tre år! Tänk, jag minns det som igår när Hanna ringde och sa att hon var med barn. Jag höll på att smälla av. Haha. Sen ca: nio månader senare var jag på canarieöarna (buhu) och var livrädd för att Hanna skulle åka och klämma när inte jag var hemma. Hon höll sig! ;) Japp, den sjätte mars 2007 åkte mamma Hanna och Pappa Johan till BB och kom hem med en liten Ebba! En av de bästa dagarna i mitt liv tammetusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: