Some deadtalk (lite dösnack)

   Update: 2010-03-21 @23:13:55    
Idag har jag varit totalt orkeslös! Man kan ju undra varför?! Eller, jag undrar inte...jag vet! Snö. Snö så långt ögat kan nå och mitt hopp om välmående försvann med det ruttna gräset som hade börjar kika fram. Eftersom jag anser mig vara en av de mest otursförföljda flickstackarna i världen så har jag spenderat dagen med att stundvis fundera över vad jag kan ha gjort för att ha jinxed it. Våren alltså. Jag har faktiskt kommit på några alternativ; jag skrev i går att jag längtade efter sommaren - jinx, jag tänkte innan jag somnade igår att jag, idag, skulle ta en skön promenad i solen - jinx, jag har pratat om det vackra vädret, och om hur nöjd jag är över det, största delen av min vakna tid de senaste dagarna - jinx jinx JINX! Äh, jag kan fortsätta i evigheter vilket skulle göra det här inlägget ännu mer ointressant än vad det redan är så med risk för detta ger jag mig. 

Har precis kollat på Johan Falk för första gången i mitt liv. Var inte med riktigt från början men nog fasen var det sevärt allt. Jag kan dock inte låta bli att fundera på om svensk filmindustri till största delen fokuserar på att spotta ur sig kriminalfilmer av olika slag?! Fast det kanske är lika bra förresten...de flesta andra svenska filmer av olika genrer känns ju av någon anledning förtvivlat dåliga med en massa skådelspelare som borde fundera på att byta yrkesbana! Men jesus vad tröttsamt det var att använda huvud och händer på samma gång! God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: