Pölsagratäng...typ

   Update: 2010-03-01 @23:11:28    
Camilla är här och vi ska se på film. "Bröllopsfotografen". Jag anar att jag har för höga förhoppningar men jag tror att den är skitbra eftersom snubben som spelar Pölsa i "Smala Sussie" är med (Tuva Novotny är ju också med för den delen)...men men Pölsa kan vara den festligaste karaktären i svensk filmhistoria så vad kan man säga...jag älskar killen! :)

Nu ska jag plocka undan den allt för sena kvällsmaten som bestod av ungefär allt jag hade i kylen i form av en gratängish...det var gött som fan! Camilla hälsar! Tog en otroligt högupplöst bild nyss på könan. Tror inte hon märkte nått men observera hennes konstiga sätt att hålla upp hakan på? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: