Jag heter Alicia

   Update: 2010-03-16 @18:18:21    

Klurig rubrik va? ^^ haha. Sitter hemma vid mamma och pappa för en gångs skull...dags att klippa navelsträngen? Nejdå ;) så farligt är det faktiskt inte. Jag ska hem till Linda ikväll och Jojje ska vara här. Vi ska käka lite tacos jag, storasyster, Camilla och Linda. Vi har planerat att ha denna kväll i flera veckor nu men det har hela tiden varit nått som gjort att någon av oss har fått förhider men den här gången verkar det faktiskt gå vägen.

Jag har äntligen(!) gjort i ordning Alicias prälle nu så den tänkte jag ta med mig. Jag har nån sorts dille på presenter vilket tyvärr även innebär att jag tar lite extra god tid på mig men fem månader är nog faktiskt rekord! Det lilla hjärtat ska få en body med tryck på och ett par byxor i samma färg...och vilken färg sen! I just love it! Bilden gör inte färgen rättvis dock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: