Vilken röra!

   Update: 2010-01-18 @12:25:54    
Jag tycker om att vara sysselsatt men det här är ju olidligt! Jag vet ju knappt var jag ska börja! Jag tänkte tvätta men det fanns ingen tid idag så det fick bli i morgon! Jag har saker att läsa men det får nog bli senare idag och i morgon medan jag tvättar. Då ska jag alltså bara bestämma mig om jag ska börja plocka här eller om jag ska åka till Skeppis och plocka där? Jag tror jag måste göra lite av varje..? Plocka lite här och ta med det till Skeppis och sen plocka lite där...Ja, så får det bli!

På onsdag drar jag och Brallan till Falun. Skola. Kursintroduktion. Matematisk begreppsbildning. Hjälp! Jag kan inte matte! Jag har aldrig kunnat! Kanske dags att lära sig nu då? Men begreppsbildning! Vad är det för fel på addition och subtraktion? Det är ju iaf begripligt! Men men jag antar att det är det som är själva grejjen. Dem tror helt enkelt att jag ska kunna bilda mig ett begrepp om matematik...tji fick dem! Jag kanske får kicken! Kan man få kicken från högskolan? Någon som tycker att jag överdriver? Ja, kanske...vi får vänta och se helt enkelt! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: