Sovmorgon?

   Update: 2010-01-27 @20:58:24    
Sitter här och funderar på om jag ska unna mig en liten sovmorgon i morrn och sova tills jag vaknar! Det brukar visserligen inte bli överdrivet länge det heller men senare än klockan halv sju iaf!

Idag har jag hunnit med en hel del. Lite mer i morgon och sen är jag färdig! När jag var på väg till huset idag så visste jag att jag skulle vara tvungen att skotta hela uppfarten innan jag ens kunde köra ner på gården. Hujeda mig vad det har snöat idag! När jag väl kommer dit så ser jag till min stora förtjusning att min svåger och hans far, även mina grannar nu då, har skottat av hela uppfarten åt mig! Vilka underbaringar va!? En till underbaring är kusin Steffe som får agera elektriker åt mig när helst det behövs! Jag får nog bjuda alla på en fest snart! :)

Nu ska jag snart få lite gött i magen. Papi står i köket och fixar varma mackor med tonfiskröra :P
Smaskens efter en hektisk dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: