Snart är det över...

   Update: 2010-01-24 @19:35:26    

Den här veckan ska jag bli klar med flyttandet! Det ska bli så otroligt skönt när det är ur världen. I flera veckors tid har jag packat, kånkat, burit och packat upp samtidigt som skolan dragit igång med allt vad det innebär.

Jag beställde mig ett internet nyss. Det blev ett Tele2. Har testat med papsens i helgen och det har funkat klockrent så jag hoppas att det kommer att fortsätta så. Man skulle kunna säga att jag har blivit lite bortskämd av hastigheten på det internet jag har haft hemma nu. Så nu måste det här liksom leva upp till mina krav för annars skickar jag tillbaka skiten!

Kvällen igår var hemskt trevlig! Vi åkte visserligen in till stan en sväng fast vi sagt att vi inte skulle det men vi var bara där en stund så det var alldeles lagomt. Jag är och har varit sjukt trött idag men ska plugga lite nu innan läggdags. Ska sova hemma hos mor och far inatt eftersom jag har skola i morgon och behöver ett internet. Dags att sätta igång då kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: