Mucho nice evening...

   Update: 2010-01-23 @13:16:34    

Kvällen igår var förträfflig! God mat och trevligt sällskap på kvällssidan och goda drinkar och lika trevligt sällskap efter det. Jag, Camilla och Malin åkte in till stan mot nattkröken. Där mötte vi upp Madde, André, Therese och Andreas. Vi slog ner våra nätta inne på Lobby till en början och fortsatte sen ner på UNDERBAR. En alldeles lagom kväll skulle man kunna säga!

Ikväll blir det ännu en "lagom kväll" :P Jag och en massa annat folk ska spendera kvällen in my mansion och fira mina vita väggar skulle man kunna säga.


Nu är jag hemma hos mamma och pappa en svängish för att duscha och grejja lite. Jag hoppar mellan bostäder just nu. Jag kan inte duscha i huset för där finns inga saker till sådant. Sakerna är i lägenheten nerpackade i kartonger...jag får därför sno mammas och alla systrars saker här hemma så länge. Men det går ju det också. Som avslut på detta genomtänkta inlägg så ska ni få höra min nya favoritlåt som Mälin introducerade mig för här om dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: