Lite allmänt tjafs!

   Update: 2010-01-15 @21:45:20    
Sitter hemma hos Camilla och knapprar på datorn. Hon och Malin har åkt till pizzerian för att köp flott och jag väntar snällt här hemma med en trött hund och två sovande små grabbar. :)

Dagen idag har, som alla andra dagar, spenderats i huset i Skeppmora som dessutom börjar bli färdigt! I alla fall så pass färdigt så att man kan bo där! Jag ska som sagt ta med kameran någon dag och lägga upp lite bilder här inne på blöggish men jag måste tyvärr erkänna att jag varit totalt pantad som inte tagit några "före bilder". ÄttÄn! Det blir ju så mycket roligare då!  Men men det är ju resultatet som räknas :P

Nu kom tjejjorna hem igen och vi ska snart kika på en film. Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: