Jag fryser ihjäl!

   Update: 2010-01-27 @11:39:16    

Nu får det vara nog! Det är ju för fasen tal om snöstorm och här sitter jag och väntar på våren! Galenskap! Hm...jag är trött som en pensionär också. Satt vaken och pluggade långt in på natten och skuttade (fel ordval kanske) upp i morse och fortsatte innan seminariet som började klockan nio. Vad ska man göra liksom? Hinner man inte på dagarna så få man ju helt enkelt göra det nattetid. Jag behöver dessutom inte sova så värst mycket men fyra timmar är aningen för lite kan jag tycka. Nog känns det så nu iaf.

Nu har jag iaf pluggat in lite så jag har tid att städa klart i lägenheten. Sen väntar jag bara på att mitt internet ska komma och när det väl gjort det så ska jag bli Skeppmorian på heltid. Det ska bli skönt att slippa flacka runt på det här viset!

Innan städning så ska jag åka till stan med fru Larsson en snabbis. Hon ska shoppa gitarr och jag ska köpa hundmat till mammas galna hund som äter mer än en flock hyenor. Tacka vet jag Mojo som äter ett par deceliter om dagen. Fast det är ju klart. Zorros magsäck är nog större än hela min hund. Han är ju som sagt ett monster. (Ett väldigt gulligt monster dock) Här nedan var han inte så stor inte.
Nu är han väl si så där en 40 kilo tyngre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: