Ingen rast och ingen ro...

   Update: 2010-01-12 @11:44:15    

Har unnat mig en stund av att sitta på röven och passar därför på att kika in här. Har alldeles precis varit ute med Jojje och gick även en runda med Zorro eftersom mami sover efter nattens jobb.

Just nu känner jag mig ganska handfallen faktiskt. Vet inte riktigt vart jag ska börja. I mitt nuvarande hem ser det förjävligt ut och i mitt framtida likaså. Vad gör man först? Jag åker nog helst till Skeppis men eftersom mami sover än så måste jag ta med mig lillstrumpan vilket inte kommer att vara populärt i hans rastlösa värld! Hmm....

Hur som helst så har jag saker att göra på båda ställen så det är väl bara att bestämma sig och sätta i gång antar jag...Höj så länge!


Kommentarer
Postat av: Becca

Hej! Va roligt att du ska flytta (närmare stan ;)) Hoppas jag får komma och hälsa på...vill ju se hur det ser ut! Ha det gött,ses och hörs =D KramKram

2010-01-13 » 00:10:05
Postat av: Jenny

Hej bästa Beccers! Klart du ska komma och hälsa på! När du vill och hur ofta du vill! Det blir ju inflyttningsferre också! :D Vi måste ses nån dag snart, nu var det på tok för länge sen! Puss och Kram

2010-01-13 » 00:41:15 URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: