God natt världen

   Update: 2010-01-28 @23:43:07    

Ligger i sängen på Maddes rum med datorn på magen. Jag ska alldeles strax stänga ner, sluta mina gröngrå och sova som en död gris! Lite nostalgiskt ändå. Det här är ju ändå mitt flickrum (kan man säga så eller blev jag plötsligt urgammal?). Yeah yeah whatever...

...jag minns när jag låg här inne i min lilla säng för ca åtta - tio (?) år sedan och grinade för att vi skulle flytta och jag skulle få lov att dela rum med Johanna. Pappa satt på sängkanten och tröstade och sa att det skulle bli bra och jag storbölade och klagade på att Johanna aldrig städade! Haha (det slutade med den klassiska tejbiten på mitten av golvet). Men vi flyttade dock tillbaka hit igen när det blev tillökning och Amanda blev utklämd och nu ligger jag här igen och glor i taket. Vilka minnen man har i det här rummet ändå! Som när jag var tretton och satt på golvet och tjuvrökte ut genom fönstret. Hur vågade man det liksom?! (Pappa, om du läser så ber jag om ursäkt i efterhand). Eller när Hanna sov hos mig (som hon gjorde i princip varje natt när vi gick i sjuan) och jag, en morgon, blev lite yr i skallen när jag reste mig upp och svimmade knall fall ner i golvet. Hanna vaknade inte förrän jag kvickade till igen och då sa hon (jag citerar) "Vad fan håller du på med?!" haha....

Nu är iaf lägenheten urstädad och i morgon överlämnar jag nycklarna. Angelica, angående din kommentar i föregående inlägg så är jag inte helt och hållen i Skeppis än men sms kommer så fort det sker! :) Nu ska jag sova! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: