Första dagen på det nya året...

   Update: 2010-01-01 @17:09:49    

Sliten! Jag börjar bli gammal tror jag! 2010 innebär ju att jag snart kommer att fylla 24 år. Shit pommes! Vart tar åren vägen?

Vi firade iaf in det nya året med stil hähä. Glitter, champange och snönubbe är nog en bra beskrivning på nyårsafton 2009. En himla massa glitter...på sprayflaska. Folk kom och gick och det nya året skålades in samtidigt som vi kikade på allt pang pang på himlen. En helt okey evening som tog slut runt halv fem i morse! Trött som fasen nu alltså!

Nej, nu ska jag nog ställa mig i duschen! Jag har ju inte duschat sen förra året! Moahaha Gott nytt år och hoppas det fortsätter lika gött!


Kommentarer
Postat av: Anna Banäna

SKRIV NÅNGÅNG!!!!

2010-01-08 » 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: