Yesterday

   Update: 2010-02-21 @15:27:22    
Gårdagen var mycket trevlig! Vi blev bjudna på god mat och dryck och finnemang sällskap. Tror även att födelsedagsbarnen var glada och nöjda och det är ju allt som räknas! :) Min lilla bubbla var där när vi kom så jag hann träffa henne också en stund innan farmor och farfar kom och hämtade henne.

Nu ska jag försöka göra mig någorlunda i ordning för att kunna vistas blan folk och sen ska jag hämta la familia i Bärget. Vi ska åka in till stan och käka lite. Chinafood...mums! Familjen Eriksson och familjen Ericsson. Mamma och Pappa har varit borta i helgen så vi ska avsluta firandet idag med ett litet resturangbesök. För övrigt ska denna söndag få äran att vara slö och seg med film och kanske lite candy. Hiiiiivens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: