The monster

   Update: 2010-02-22 @18:33:30    

Inkommen efter en sväng på taket...eller ja, nästan. Jag var aldrig hela vägen upp. Kan jag åstadkomma en spricka i foten genom att hoppa upp i luften och landa igen så kan man ju bara tänka sig vad som skulle hända om jag ramlade ner från ett tak! Lika bra att stanna på stegen med andra ord...

Jag kan även, med blandade känslor, berätta att jag är ett par skor fattigare. Var hem till mamma för att skriva ut lite skolarbete och då passade hennes glupska hund på att käka upp halva min stövel! Eftersom mamma äger jycken så fick jag hennes i utbyte. Ett par exakt likadana, dock mindre slitna. Därav de blandade känslorna. Han är ändå ganska smart Zorro...han har lärt sig att öppna altandörren själv. En liten puff med nosen på handtaget bara sen är han ute. Inte så uppskattat av hans rumskamrater dock. Pappa vaknade av -25 grader kalla vindar i natt. Kan inte varit skönt. Dem får väl lära honom att stänga efter sig också! Svårare än så är det ju inte ;)


Kommentarer
Postat av: lena Eriksson

Du kan komma och lära Zorro stänga dörren, den jycken lär sig bara att göra jäkelskap på egen hand.....

2010-02-23 » 13:33:37
Postat av: Jenny

Haha Lena Eriksson (mami dearest) du är bara sur över att du blev utan skor

2010-02-23 » 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: