sassa brassa mandelmassa

   Update: 2010-02-16 @23:04:05    
Några timmar och ännu ett OS-guld senare. Två guld på två dagar. Vad säger man, heja Sverige. Jag har definitivt inte tid att sitta framför tv:n och titta men jag har ju setat och pluggat hemma vid m och p båda dessa dagar och med en blandning av papis vrålande och sportkommentatorernas jubel så har jag hållt mig ganska uppdaterad ändå.

Idag har det ju även varit fettisdagen. Ätit några semlor? Jag satt faktiskt här och funderade på om jag skulle rubricera detta inlägg med något som var motsatsen till det feta i fettisdagen eftersom jag avskyr semlor. Min första tanke var att jag skulle använda ordet fit efter som det verkligen liknar ordet fet men som sagt betyder det motsatta. Insåg dock att fittisdagen inte var särskilt passande.

Nu ska jag gå och snusa och sova för i morgon vankas det seminarium! Jag är lyckligtvis sjukligt trött så det ska nog dessutom gå skapligt bra att döna av idag. Haleluja för det!
God natt fettisar...eller fittisar om ni så vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: