Optimist ja visst!

   Update: 2010-02-17 @19:06:35    
Jag brukar inte vara någon tidsoptimist! Men jag försår faktiskt inte hur jag kunde tro att jag skulle hinna med att göra en header idag? Ni får väl helt enkelt stå ut ett tag till:)  Nu ska jag, alldeles strax, kasta mig i bilen och dra till Camilla för lite moviemys med henne och Brallan. Ska bara ringa den sistnämnda först och meddela att vi glor hemma hos fru Larsson så hon inte undrar var i allsin dar jag håller hus utifall hon åker hit.

Idag ska vi kika på Fame igen fast idag blir det the old version, ni vet det som gick på tv för hundra år sedan. Jag minns inte så mycket mer än att det handlade om en massa kids som dansar och har sig men jag minns att jag tyckte att det var ett hyvans program iaf! I den nya filmen har jag redan skaffat mig en favoritscen som ger mig rysningar ända ut i hårtopparna. Ja, se själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: