quackie doodle

   Update: 2010-02-13 @13:11:28    

Fick mig nyss ett litet samtal från Norge. Jag tror minsann att vår käre Anka har hemlängtan ^^ det trodde hon aldrig hähä Vi planerar dessutom att åka och hämta hem nörskjänturna och göra dem svenska igen. Vi har gjort det förr och det var ju en resa to remember! Den här gången kommer nog bli mildare i sitt slag med tanke på att vi byter ut en skrikande, bajsande norsk katt mot en Malin. Mmm det är en helt annan historia!

Snart ska jag ut på äventyr. Jag, Camilla och lilleman ska ta en lite roadtrip med fika. Vi är så kreativa när det kommer till idéer må ni tro. Den här gången får Camilla cred för idéskapandet. Solen skiner, lilleman är krasslig men rastlös så en liten biltur med fikapause på nått random ställe blir alldeles lagom.

Ikväll blir det lugna gatan. Vilar mig till nästa helg då vi planerar galej. Storasyster fyller 25, svåger fyller 19. Jag måste dessutom plugga. Planera färdigt inför nästa veckas fältstudie bland annat. Vilket också innebär att jag ska få åka ut till skolan och träffa all underbara kids! Nu ska jag pylta. Klä på mig alltså! Bara för att solen skiner betyder det tyvärr inte att den är varm.
Åh vad jag längtar till den blir varm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: