Let's go purple

   Update: 2010-02-24 @16:58:43    
Har en liten pause i mina projektarbeten. Ska göra mig lite käk snart tror jag. Jag känner inte att jag är hungrig när jag har saker att göra så det kommer som ett brev på posten sen när jag väl slår ner röven. Hittills har jag strukit gardiner, klätt om stolsdynor och ritat på väggen i mitt tomma hörn!

Har bytt gardiner en gång i veckan sen jag flyttade in tror jag. Jag blir ändå aldrig nöjd! Nu bestämde jag mig för att det fick bli lila den här veckan (förhoppningsvis längre än så men man vet ju aldrig)! Jag är rätt trött på panelgardiner egentligen men det fick det bli. White and Purple eller snarare plommon kanske? Well well....jag insåg ganska snart att mina stolar inte passade sig som grågröna(?) så jag klädde helt enkelt om dem! Angående ritandet på väggen så får bilden tala för sig själv...Men det måste nog fyllas i en gång till sen...pennan strejkade på slutet!




Kommentarer
Postat av: lena Eriksson

Är det mina gardiner som du klätt stolen med ?

2010-02-26 » 11:27:27
Postat av: Jenny

haha Japp Mami! Visst blev det snyggt!

2010-02-28 » 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: