I've got sunshine on a cloudy day!

   Update: 2010-02-22 @10:59:45    

Jag tänkte skriva en liten dagssummering igår kväll. Helt utan lycka dock då jag, än en gång, inte kunde logga in på blogg.se. Ganska tröttsamt faktiskt. Men men...nog med tröttsamt och nog med sura miner nu! snön är lika tung på min bröstkorg som den troligtvis är på mitt tak just nu (bara att hoppas på att jag inte vaknar med ett tak på min bröskorg) men jag har bestämt mig för att gaska upp mig fast vintern är lång och äcklig. Varför fördubbla bristen på solsken och värme liksom? Nej, nu får det vara nog. Who's with me?

Livet är för kort för att sura över småsaker och jag har känt mig otroligt sur hela den här vintern. Men nog får jag wakeupcalls hela tiden. Som det syrran skrev i sin blogg för ett tag sen, jag citerar:

"Det va trevligt. Men det va en äcklig liten blondin som tog min plats när jag va på toa så jag fick trycka in mig bredvid henne, på en Fotölj! Jag blev vansinnig, men jag fick lov att behärska mig. Tur att det inte va aggro-Jenny´s plats. Då kunde det gått riktigt illa."  

Fy! Det där är ju inte mig hon pratar om?! Jag som är så snäll? Men det är sant, jag har blivit en argbigga med kort stubin! Men nu får det vara slut på det! Happy as a Hippo! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men har du ens insett vad hippon gör? :S USch lillasyster, usch!

2010-02-22 » 21:27:29
Postat av: jenny

Haha klart jag gör...Han dansar och är glad! Seruväl! ;)

2010-02-23 » 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: