It's alive

   Update: 2010-02-03 @17:47:52    
It?! Ja, jag alltså. Man kan nog nästan kalla mig en "it" just nu. Jag ser utsom ett åkerspöke kind of. Man skulle kunna fråga sig, som alltid, varför jag har en blogg? Jag skriver ju aldrig. Eller jo, periodvis men absolut inte regelbundet. Det här är min...få se nu, femte bloggadress på blogg.se så jag har med andra ord, ett flertal ggr under ca fyraårs tid, lovat att bättra mig men utan resultat. Men då kan man ju faktiskt fråga sig vem man skriver för egentligen, eller för vem? Jag skriver för min egen skull låter ju vansinnigt klyshigt så det tänker jag inte dra till med. Jag tänker helt enkelt inte dra till med nått tror jag. Vi tar det som det kommer helt enkelt.

Idag har jag skottat snö inte mindre än tre gånger. Vilket jävla skitväder! När ska det bli vår egentligen? Jag och Hanna kom överens om att en vargavinter som denna borde innebära en hejdundrans sommar men om jag känner Sverige rätt så regnar den väl bort i år också. men I don't give a shit just nu bara snön försvinner!!!

Hanna och Ebba har varit här tills för en stund sen. Vi har lagat mat, varit ute i snöstormen, tittat på movies och käkat fruktsallad. En bra dag med andra ord. Nu är den mindre bra med tanke på att jag pluggar men det måste väl göras det också tyvärr. Jag vill bara vara klar nu så jag får jobba! Suck suck suck! Ett år kvar efter sommaren...det borde väl gå fort!?


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag läser iaf din blogg =)

Tycker du skriver så bra =)



2010-02-03 » 19:54:06 URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: