I'ts a Hard Knock Life

   Update: 2010-02-17 @11:35:02    
Seminariet är avslutat! I och med det så släpper alla spänningar och tröttheten sköljer över mig. Nu ska jag vila huvudet från matematik idag för att i morgon plugga lite inför nästa vecka och skapa mig nya orosmoment. Livet är väl för härligt haha det gick trots allt över förväntan idag så jag kanske ska börja bli mer positiv?

Jag har precis varit ute på promenad med Mojo och nu ska jag sörpla lite kaffe och sedan gå ut och skotta snö. Dripp droppet har ju ingen betydelse när det hela tiden vräker ner mera! Jävla moder natur!

Det känns som fredag? Kanske för att jag gjort så mycket de här dagarna och därför har de också blivit långa! Mycket har nog även att göra med ovanstående, att skräckseminariet är över, att det inte var så skräckingande och att vetskapen om att det är förbi slog mig som en knytnäve i tinningen. Jag har tagit mig upp för veckans backe och kan nu kana ner på röven en stund innan jag börjar klättra uppför igen. Jag är fredagstrött helt enkelt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: