Hellooo lovers

   Update: 2010-02-14 @16:58:38    

Jag har nu förflyttat mig till mami and dadi's place. Jag har fått god mat och känner mig nu lagomt mätt och slö. Precis som det ska vara. Nu ska jag plugga lite till (alla matteböcker och datorn fick snällt följa med hit) och senare ska jag gå hem till C där vi ska laga mat och kika på movie. Det blir ändå en ganska tidig kväll eftersom jag ska upp i morgon men jag sover kvar vid C så jag är ju ändå i gringo i morrn och har nära till praktiken. Om allt går som jag tänkt så ska jag dessutom vara uppe i så pass god tid så jag kan ta mig en frisk promenad ut till skolan. Som avslut på detta inlägg kommer två bilder från gårddagens miniutflyckt. Det läckra huset och dess utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: