Happy birthday x2

   Update: 2010-02-20 @14:39:43    
Det blev inget mer inlägg igår :S Jag hann helt enkelt inte. När vi kom hem från Borlänge så gick all tid till att fixa och dona innan vi skulle till Lobby. Kvällen igår var trevlig men det är näst intill givet på fredagar :) Nu sitter jag hemma vid Johanna och ska fira hennes 25-års dag med lite fika. Sen bär vi av till Skeppis hela gänget för att fira vidare då även André fyller idag. Kalas som attan med andra ord! Grattis till dem!

Nu skriker dem på mig ute från köket så det är bäst att jag går dit!

Kommentarer
Postat av: Kexet

Jag skrek från Norge, men inte fan kom du och hämtade mig för de...

2010-02-21 » 18:17:04
Postat av: Jenny

Hörseln är inte vad den varit...

2010-02-22 » 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: