God morgon Skeppmora

   Update: 2010-02-01 @09:58:22    
Jag och Jojje var nyss ute på en liten morgonpromenad. På hemvägen mötte vi Chrissie på en av hennes fina islänningar. Jojje, som aldrig sett en häst på nära håll i hela sitt liv, var i full gång med att hävda sig både under och långt efter mötet. Jag anar att han inte vet sin storlek den lilla korven! Men men är man uppväxt med leonberger så anar man nog inte att man är en pappihuahua och ca. 50 kilo mindre haha

Nu ska jag ta tag i denna röra inann Hanna och Ebs kommer och äter lunch med oss. Ska nog ringa kuselini nu tror jag. Idag ska jag även betala lite räkningar vilket kan vara det roligaste jag vet. Jag har skickat pappa på uppdrag att gå in på banken och sätta in pengar (var inte riktigt beredd på att få kontanter för lgh) så jag hoppas att han har kommer i håg det nu! Dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: