Fånge i mitt eget hem

   Update: 2010-02-23 @10:51:12    

I morse när jag skulle gå ut med Jojje så fick jag inte upp dörren! Jag undrar om det är ett tecken på att taket kommer att braka ihop om jag inte gör nått åt saken? Det är ju på tok för tungt på dörren iaf! Jag var och kraffsade lite på kanterna igår men det hjälpte tydligen inte! Mmm dagens projekt!

Sitter för tillfället och lyssnar på lite musik och inväntar studiegruppen som jag ska träffa klockan elva. Vi ska i vanlig ordning gå igenom veckans uppgifter innan seminariet i morgon. Ni vet den där stora, tunga, jobbiga matteboken jag talade om i början på kursen? Nu har jag iaf fått tag på ett eget ex. Min snälla handledare lade ut en annons på fc och jag fick napp direkt. Det bästa av allt är att jag slapp köpa den! Den snälla läraren lånade ut den till mig! Thank you! Jag och Mad var till Lorensbergaskolan igår och hämtade den. Insåg när jag kom dit att jag aldrig varit där förut så jag var lite vilse i pannkakan kan man säga. Som tur var kunde vi ringa kusin John som fick leda oss tillrätta och nu har jag tiokilosboken fylld med matematik här hemma! Mmm lika stor som Mojo ungefär...fast tyngre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: