Buffrar 16%... = jävulskap!

   Update: 2010-02-04 @00:57:37    

Jag är spoiled! Jag fixar inte att vänta på onödiga små ting! Mitt tålamod försvann någonstans i oktober 1986 (sjukt medvetet för en fyramånaders unge I know!)  Det har sedan kikat fram i perioder ca 23 ggr efter det dock. Varje år mellan maj och september ungefär. Glädjens tid! Nej nu flyger jag iväg i mina interna ordgåtor igen...

Mamma och Pappa kom och störde mig i mitt pluggande tidigare. That's why jag sitter här än. Det och pga allt förbaskat buffrande som ett mobilt internet innebär. Nu menar jag givetvis inte att mina pears var ovälkomna, tvärtom...väntade till och med! Jag har fixat pyspunka på pappas bil nämligen, hur nu det gick till? Jag gjorde det för några veckor den också...på ett annat däck?! Allt jag tar i går sönder! Och allt jag inte tar i också tydligen...jag har ju inte precis varit och petat på däcket. Well well...handydad har iaf varit här med provisoriska lösningar så nu ska väl allt gå vägen på vägen så att säga moöhöhö...

Jag ska sova nu...studygroup tomorrow! What's with the swenglish kan man undra? Svaret är att det är så jag skriver, det är så jag pratar, det är så jag är. Swengelsk. Jag är från Swengland! Eller kanske snarare Swamerica...swamerican, swamericanska? Hm...svammel, det är ju tydligt det.
Äh fy fan jag vet inte vad gör här när jag ska vara där (pekar mot sovrummet) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: